onsdag den 5. december 2012

et barndomshjem

Godt så, tiden går...
..Så gælder det sørme også om at bruge tiden til noget fornuftigt..

Det sidste års tid, har vi gået og drømt lidt om fremtiden, sjovt som børn giver en, en længsel efter mere, noget jordnært og et hjem vi kan kalde vores eget.
SÅ, vi har skiftet vores 3-værelses på 3 sal, ud med et hus, et barndomshjem til Noa. Vi rykker videre i livet..

Det passer dejlig symbolsk, vi får nøglerne d. 2 januar, starter nyt år, med nyt hus, ny by, og en masse spændende udfordringer, som husejer.

Et barndomshjem

Jeg er dit hjem og dit hjerte
Jeg er hvad du altid har kendt
og hos dig jeg altid har været
i alt som der for dig er hændt

Jeg var der da du endelig ku' kravle
Det var hos mig du lærte at gå
Jeg var der os' da du ku' snakke
Og hele verden forstå

Jeg var der i medgang og modgang
Jeg var der da alting var hård
Jeg lærte dig at du godt måtte græde
Og hurtigt tør' tårerne bort

Jeg var der da du lærte at elske
Jeg var der da du lærte at le
Men jeg lærte dig vikligheds alvor
At alting det pludselig kan ske

Jeg var hos dig når noget gik galt
Jeg pusted' det sårede knæ
Jeg satte smil på dine læber
Og gav dig altid tryghed og læ

Jeg ved det en dag vil komme
Hvor du fra mig jo skal gå
Jeg vil huske alle vor' stunder
Det må du nu forstå

Jeg vil altid vær' hvor jeg er
Og du ved hvor jeg er min ven
Og hvis du nogensinde skulle savne lidt tryghed
Må du komme til mig igen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar