lørdag den 27. oktober 2012

Fly fornøjelser

ENDELIG, ferie til mig :)

Noget jeg har set frem til, siden i sommers. Da min kære mand, ikke havde mulighed for at holde ferie, i lige så mange dage. Tog Noa og jeg på fantastisk tur til Aalborg, hos en kær veninde jeg ser alt for sjældent.
Aalborg er LANGT væk, hvis man skal sidde i tog i 5½ time, med en lille spilop som rejsemakker. Så er det noget mere tiltrækkende, at flyve i 45 min.
Når det så er sagt, var spændingen at skulle sidde absolut stille mens vi fløj, uden at være til gene for vores medpassagerer, og ventetiden inden vi skulle flyve.
Al min bekymring, blev gjort til skamme, hvilket jeg ELSKER!

Så snart vi checker ind, fandt vi hurtigt frem til den lille flyver, der stod klar til børn.
Her sad en mor med hendes lille dreng og legede.
Mens Noa og hans nye jævnaldrende buddy erobrede flyveren, fandt jeg, sammen med en ny ven, Christina, flere og flere paralleller, i vores rolle som mor.
En ekstra bonus, da flyet var forsinket, var de ekstra sæt hænder, vi begge fik.
Jeg bliver aldrig træt, af den direkte indgangsvinkel, børn giver, til vores medmennesker.

Det var en fornøjelse at bruge ventetiden med en skøn mor og hendes dejlige dreng.

Da flyet var en ½ time forsinket, var det rigtig i Noa's krisetime, Så flyturen bragte endnu mere spændingen til moren. Vi fik fornøjelsen af at sidde ved et ældre ægtepar. De fik hurtigt rollen som Fly-bedste'r, og klarede rollen til fulde. Bonus, de nu gad at hygge med Noa, når nu der var lidt bedre udsyn til tegnefilm hos Fly-bedste.

Turen gik over alt forventning.

Og dagene i Aalborg gik bare alt for hurtigt. <3

Ved sikkerhedskontrollen, fik Noa en tegnebog og lidt farver, et HIT!
Det mente Noa da, at hele lufthavnen skulle vide, hvor heldig han var. Så udover det sædvanlige "HEJ" - "HejHej", til alle vi gik forbi, blev der, på bedste pludresprog fortalt og vist til alle der var interesseret, eller MÅSKE var interesseret.
Hans ligefremhed, vækker for det meste smil og glæde hos folk, og det gør hverdagen en hel del sjovere, så selv en flyvetur, bliver af bedste underholdning.

Noa viser os gang på gang;

-Fremmede, er bare venner vi ikke har mødt endnu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar