onsdag den 3. oktober 2012

opfølgning på 7-eleven

GODT SÅ!

Er fuldstændig "blown away" over de reaktioner jeg fik fra mit sidste indslag. selv folk jeg ikke kendte, skrev til mig på FB, I'm impressed!

Jeg fik skrevet en LANG klage til 7-eleven, og var spændt på deres svar.
Der skulle dog gå en uge før jeg hørte fra dem. Deres svar var slemt skuffende, tamt og et forsøg på at krybe udenom. de benægter simpelthen alting, både købet som ekspedienten direkte stod og fortalte mig om, og ansvaret der skulle ligge på ekspedienterne. Nu var det den daglige leder, der var så strid overfor mig, men okay, så kan hun jo fortælle sit personale, de ikke er et apotek...!
"medarbejderne desværre ikke var opmærksom på, at der var tale om den samme kunde"
"Den daglige leder har haft en snak med sit personale om at skærpe opmærksomheden på kundernes kendetegn ved salg af smertestillende håndkøbsmedicin, så en lignende situation forhåbentlig kan undgås."
  ØV for en skuffelse, lige som jeg havde læst deres svar, var jeg klar på et eftersvar, men kom frem til, at jeg ikke ønsker at bruge mere energi på dem.

Til gengæld, kom denne episode ind i mit liv og satte det lidt i relief.
Trods en sorg over min far, er jeg omringet af  en fantastisk familie, en vennekreds der er guld værd og og et arbejde jeg nyder til det fulde. måske det er meget godt at blive mindet om det man har, en ekstra gang, på en til tider lidt barsk måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar