fredag den 4. januar 2013

Nyt år

 

2013! Familiens år.

Nytårsforsæt, en revidering af året der er gået, er vi der, hvor vi gerne vil være?
Et nyt år, følges ofte med vi hver især, kigger sig selv lige efter i sømmene, gik året som jeg gerne ville have det, er det noget der skal ændres og hvad mon bliver de store udfordringer i det nye år.

Jeg ved hvor mine udfordringer var sidste år, det har været et hårdt år, hvor vi som familie, har skulle lære livet at kende, uden min far. Jeg startede arbejde igen, og hverdagen med alle dens udfordringer, trådte ind af døren. Ingen hemmelighed, hvis ikke det var for min kære mand, havde året set helt anerledes ud, og nogle kampe, havde været en hel del hårdere!
Det forgangne år, har også været året, hvor Noa med al sin glans har udviklet sig fra at være en baby til en fantastisk lille personlighed.

Nu er vi trådt ind i et nyt år, og jeg glæder mig til alle dens udfordringer og uforudsete glæder. Det startede godt ud;

Vi fik nøglerne til vores nye hus d. 2 januar, hvilken fantastisk måde at starte og markerer et nyt år, er kommet. Vi flytter i morgen, og kan slet ikke vente, med at gøre det til vores hjem. Lige nu er alt flytterod og herlig forvirring. Så jeg glæder mig, utroligt, til at være på plads og kunne nyde vores nye hus.


Vi er ikke helt færdige med nye store ting til dette år.
Vi skal være forældre igen, til en lille fantastisk spirrevip til sommer!


View WP_000312.jpg in slide show
Et begyndende lille liv, helt fantastisk.

Vores skønne lille dreng, Noa, er i en fantastisk alder, fuld af fart, glæde og en masse omsorg for sin verden omkring sig. Vi glæder os til at se ham i sin nye rolle, som storebror.

En sød lille anekdote;
vi sidder i sofaen, og jeg fortæller og peger på min mave
- "Noa, der er en baby i mors mave".
Noa kigger på mig, løfter op i min trøje, studerer min mave nøje.
Kigger derefter op på mig igen, med et konkluderende blik og siger -"Næh".
og går så ned og leger videre...

Siden hen, har han peget flere gang på maven og udbrød "BABY"

Han er i det hele taget blevet utrolig glad for babyer, det er dog efter vi har set "en shreklig jul".
Så forventningen til hvad der ligger i maven, er måske lidt afvigende....

Det er ingen hemmelighed, at jeg glæder mig til det nye år. For vores vedkommende, venter der mange glæder og nyt liv, og uden samligning, en masse udfordringer, vi ikke har prøvet før, men vi er klar til at have familie og hjem i fokus. Så jeg er overbevist om, at jeg er lige præcis dér hvor jeg gerne vil være :)

Godt nytår til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar