mandag den 17. september 2012

Yeay for leg

Taknemmelig!

Jeg må indrømme, jeg lever et liv, hvor jeg oftest løber om kap med tiden.

Jeg har et arbejde, som jeg elsker, men er en kæmpe tidsrøver, og der går tit flere timer end nødvendigt i min butik, fordi der altid er liiige lidt ekstra, oven i hatten er der en god transport tid.
Den tid, jeg bruger i butikken går desværre fra min familie og venner. (Hvilket fik sin kontrast under barslen)
Det er vidst fair at sige, sommeren har været hammer hård, så tænker at min sommerferie og familie, snart kræver sin ret til lidt anti-hverdag. den må bar lige lade vente på sig.

Dagen idag, holdt jeg dog fri, og tog på tour de KBH med Noa, først hyggelig brunch med søster og så videre ind og spise spontan frokost med Radly-pigen.

Når vi nu var i tivoli, tog vi til Rasmus Klump legepladsen.

Jeg er VILD, med børns spontanitet og ligefremhed. Før jeg ved af det, løb Noa rundt med lille Sofie på 14 måneder og fjollede, op og ned af to små bakker, lige hen til Sofie's mor og få et stykke frugt hver og så videre for at rutsche ned sammen, Noa tæller eeeen, tooo, tre JUHUUU og ned fløj de.
Børnenes leg, inviterer forældrene til at komme hinanden nærmere. I LOVE IT!
Vi er slet ikke så fremmede for hinanden, som vi gør det til.
10 familier på legepladsen, 17 børn, alle med nætter uden søvn, skøre udbrud, behov for alene tid og en fremprovokeret lyst til at være i nuet med deres børn.

Vi skal bare have noget til fælles, så snakken og interessen for hinanden, kan få lov at gro.

Noa og jeg tog i hvert fald dagen i sit nu, næste stop, de 3 xylofoner, her var der absolut no mercy! lige tilpas nok til at både jeg og Noa fik inviteret 2 damer og en dreng til lidt samspil. Det gik vildt for sig, med masser af grin, næsten sammenhængende rytmer og masser af smarte moves!

Inden vi skulle hjem, ville vi lige slutte af på plænen med en gang sæbebobler. Ekstra bonus, der var musik og dans på scenen.
Noa fik hurtigt lokket en ny dreng, Sylvester på 2 år, med i hans leg, eller var det omvendt!?!
En symfoni af sæbebobler, to dansende drenge, musik og et bedste forældrepar til Sylvester, ved min side. gav os lige det lækre punktum, for vores dag ude.

Når nu den "typiske" hverdag, har sin egen tidsplan med henten og bringen, arbejde, oprydning og mad kl. 18. er det helt fantastisk, med en spontan dag. Hvor der er ekstra god plads til, alle de venner, vi ikke har mødt og lært at kende endnu.

Dage som denne giver mig en følelse af taknemmelighed!


Kameraet blev "overraskende nok" glemt derhjemme..!! ØV!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar