tirsdag den 11. september 2012

Endnu en blogger?

Nu har jeg med stor fornøjelighed, fulgt med i et par veninders blog. og jeg nyder at få dem tæt ind på livet.

...er det bare sådan lige, man starter en? og SKAL man være kreativ og lave sine egne seje husmor ting, eller kende alle de rigtige lækre opskrifter, for at kunne kalde sig en blogger?
I så fald, har jeg lang vej endnu, jeg starter et helt andet sted.

Som mor til en skøn lille dreng, og et arbejde i bamseland (Build-a-Bear Workshop) lever jeg mit liv i børnehøjde og får ufattelig mange skønne guldkorn og nye synspunkter på livet.

Der er så mange lækre øjeblikke i blandt, at jeg nu har valgt at dele dem, med de der kunne have interesse.

Om det bliver min søn der står for skud, arbejde eller noget helt tredje, er ikke til at vide, det bliver nok et godt mix. Men jeg glæder mig til at vise jer en verden, hvor der et hav af håb, naivitet, uforståelige voksne, spontane glædes udbrud og børn og historier der går lige i hjertet.


Noa og jeg - i et heldigt øjeblik.

1 kommentar:

  1. Velkommen til Blogland, søde Mims :)
    Glæder mig til at læse med!

    SvarSlet