onsdag den 12. september 2012

picture almost perfect

I kender de der gyldne øjeblikke, som man få gange, er heldige at fange med et kamera?

Som lille småbørnsfamilie, har jeg fået en lille fetisch, andre vil måske kalde det en plage :)

Med graviditet og baby, hører en ekstra lille familieforøgelse til, KAMERAET!

Jeg er overbevist om, at Noa den første tid, genkendte sin mor bedst med et kamera trykket ind mod næsen. Som I kan se længere nede, er det heldigivis ikke tilfældet mere
MEN det er altså resulteret i, at jeg få gange har fået nogle pletskud og søde minder foreviget.

I sommers tog vi en tur i tivoli, med Allans yngste fætter og kusine.. Noa havde hevet sin far med ind i den "fantastiske" spillehal, dét var da værd at mindes (Jep, mor-syndromet!)
Noa skulle smile til sin mor, men kunne først ikke se hvor jeg var(grundet kameraet, der fyldte min "udsigt") gæt selv hvornår han fik øje på mig.




WHAAAT?!

ren "gensyns"-glæde

Fantastisk!
(når jeg nu selv skal sige det!)

1 kommentar: